Half Life 2

Návod nieje celý. Začína od misie pred skútrom v toxickej vode. Začiatok netreba popisovať do podrobna. Je moc jednoduchy na to aby sa písal návod…. >>>>>

….Občasné kovové vrtuľomuchy ťa budú sprevádzať a ničiť zdravie. Táto časť je dosť tmavá(cesta je dosť jednoduchá, len občas treba zapnúť baterku [f] .Po vstupe do miestnosti plnej výbušných sudov, bude lepšie ich z bezbečného miesta odpáliť. Rebríkom na ľavo vyjdi hore a prejdi na potrubie. Ním potom prejsdi k zábradliu do ďalšej miestnosti, po potrubiach až k červenému otáčavému kohútiku, ktorým sa napúšťa voda. Po napustení choď do predošlej miestnosti. Rebríkom dole a do tunela. Cez tunel potom až k malému potoku. Potom hore rebríkom a príde roj plecháčov a jeden družobný vojak. Prejsdi ďalej hore cez tunel až ku kruhovému boku. Na konci sú 2 stropné svine, tam ani nechoď. V strede tunela je východ z ktorého rebríkom prejdeš na výklenok a s neho po obvode kruhového múru po doskách a potom dole. Konečne stretneš nejakých ľudí, no tí si dlho nepožijú. Prídu potvory, ktoré treba stíhať zabíjať a popri tom prejsť cez kopy bordelu okolo. Priestranným toxickým kanálom prejsť až na ľavo kde čaká baba so skútrom.. Potom po toxickej rieke až ku kovovým vrátam. Pridrž kohútik a otvor bránu. Prejdi cez kanál až k riečke, kde treba vojsť do prvej budovy pri móle. Zabiť 3 votrelcov dostať sa k žeriavu v podkroví a odistiť brániaci sud. Dostaneš trochu munície a zdravia. Využi drevenú konštrukciu na preskočenie. Tam potom treba chytiť modrý sud a dať ho do klietky vo vode. Tým sa preváži ďalšia drevená konštrukcia a vytvorí skok. Ďalšie potrebné sudy nájdeš v potrubí hore. Prejdi skútrom až k rozpadnutému mostu. Tam je vojak a budova. Do nej vojdi. Je tam munícia a nepriateľ. Prejdi k ďalšej budove. Tam odstreľ sudy čo uvoľnia bránu. Choď ku skútru, prejdi prechod a čaká ťa rýchla jazda o život. Využívaj skoky. Prejdi až k znaku Half-Life.

Vyber tehly z koša a dostaneš sa k rôznym predmetom. Potom prejdi až k prístavu. Neskôr sa pod paľbou vrtuľníka dostaň sa do haly kde po kontajneroch prejdeš na druhú stranu. Po dlhšej ceste nájdi terminál na otvorenie brány 5. potom tade prejdi skútrom. Cestu k nemu máš hneď pod vežou s terminálom. Na konci kanála sa dá prejsť po šikmej stene do ďalšieho. Prejdi cez polotunely a potom po tých ďalších po vrchu. Skoč cez dve brvná potom prejdi cez vyvíšeninu. Preskoč až k prístavisku. Potom so skútrom až k výťahu. Ním dole a potom rýchlo hneď do prvého tunela. V menšej uličke pri stoličke je páka ktorou sa odisťuje kladka. Do závažia nahádž všetko čo nájdeš. Nakoniec tam hoď sporák, ktorý nájdeš po vylezení po rebríku nad kladkou. Potom preskoč do ľava a choď k stanici kde ti namontujú guľomet. S ním potom strieľaj na všetko okrem seba.

Pri veľkých mólach treba s pod móla odpáliť sudy a kontajneri. Potom cez neho prejdi ku skoku a až k bráne 5.po rebríku hore až ku zdviháku za ktorým je skok. Nájdeš budovu a plno streliva. Za ňou prejdi k vrátam kde zatiahneš za páku. Zlez rebrík a potom na terminále prehoď prepínač. Potom so skútrom preskoč otvor v priehrade.

Východ z Čiernej Mesy: Vystúp a poza stožiara vyjdi hore do kopca. Stretni sa s ľuďmi a počkaj kým dokecajú. Potom následuj tú babu, ktorá ti dá za úlohu poskladať predmety a spraviť tak cestu hore. Najskôr na strechu a potom ku babe. Tá ťa potom prinúti hrať sa s psom, no nie dlho. Pes ťa zavedie na miesto odkiaľ už ďalej pôjdeš sám. Skriňu pri stene odstrániš antigravitačnou zbraňou a pokračuj k rebríkom pri ktorých treba odstreliť zámok. Bež hore popri mŕtvolách až k plynu.

Ten sa dá zastaviť, ale najprv vypni hore v budove el. prúd smerujúci do brány. Ten plyn vypni a streľ doň. Prejdi až hore do budovy a preskoč na druhú stranu na tie dosky nižšie. Využi kladky a odstráň nepriateľov padajúcim autom. Pri zdvíhaní toho auta sa dá naňho vyskočiť a prejsť hore až do okna. Zabi všetko čo sa pohne, potom zoskoč z budovy na konci a choď na koniec ulice, kde je rebrík. Choď hore po kovových trámoch a prejdi do okna. Pokús sa nájsť toho chlapa a buď ostražitý. Prejdi až k miestu kde treba skočiť do zásobníka vody. Z neho vojdi do budovy a tam si privolaj výťah. Choď cez trabant po doske.

Tam sa potom skús udržať hore a nájsť páku ktorou sa ovláda žeriav. Potom prejdi po strieškách a doskách až na druhú stranu ulice do okna a schodmi dole. Tam nájdeš zase kovové schody a prejdi hore strechami. Pokús sa dostať až úplne hore k stožiaru. Strechami zozadu cez zábradlie, potom hore až k plošinám na strechu. Tam ti tvoj nový kamoš pošle lanovku. Následuj ho na cintorín. Prejdi až do budovy. Opatrne dole a potom cez kovové schody až ku bránke. Opäť dole pod vodu až na koniec. Ocitneš sa na vlakovej stanici, na kt. musíš nájsť dole spojencov. Keď dohovoria zavedú ťa k autu. To sa pri prenášaní zrúti. Ty musíš vystúpiť a manipulátorom ho dať na kolesá. Občas narazíš na veľké lezúce komáre. Cestu prejdi autom. Most preskočíš ak stlačíš počas jazdi klávesu [shift]. Malo by to ísť zo štrkového skoku. Až budeš v tuneli, na jeho konci na pravo a ďalej popri mostu. Dostaneš sa k ľuďom. Bazukov musíš zničiť vrtuľník. Ochraňuj si zbrojníka ktorý ti dáva muníciu- rakety. Po poslednom zásahu sa s nimi rozlúč a choď po hlavnej ceste ďalej.

Onedlho budeš pri magnetickom žeriave. Dostaň sa k nemu a magnetom zdvihni auto a daj ho na mólo. Potom zober kontajner a daj ho na most tak aby sa zaklopil. Potom v hale na konci zatiahni za páku a prejdi autom von a cez výskok sa dostaň na cestu. Tam zas pred roklinou zrýchli auto [shift] čím sa dostaneš ďalej. Prejdi pomedzi vraky. Daj si pozor na magnettonov a prejdi obranou. Neskôr pri bráne odstav auto a spusti transportér z útesu. Odstráň zábrany a auto zíde z kopca. Bolo používané ako napájanie na bránu. Tam kde to vypadá ako koniec cesty je nejaky komplex starších budov. V tom dome na pravo sa dá prechádzať. V ňom sa dá vyjsť na druhé poschodie ak si manipulátorom posunieš lavičku pod schody. Dostaň sa až do tej polozbúranej budovy a prejdi až do priestorov pod mostom.

Dostať sa tam dá aj spoza vyššej budovy. Na to je tu spletitá cesta. Treba sa cez trámy a plošiny dostať na druhú stranu. Najlepšie bude sa skryť a ísť pomaly. Na konci treba výjsť rebríkom hore, no pozor na odpor. Vojdi dnu a pokús sa vyhodiť cez štít kábel zo zásuvky. Potom stlač tlačidlo na stene a bež.

Pri vracaní sa musíš na začiatku mosta ísť najprv dole a až potom rebríkom hore. Dávaj pozor na prerastené komáre. Bež k autu a keď pôjdeš oproti ti pôjde vlak takže pridaj shift. Hneď zaboč na voľnú plochu vedľa koľají a prejdi živý tunelom. Onedlho budeš pi drevenej zátarase. Musíš nájsť 2 baterky a dať ich do modulu v budove tak aby sa rozsvietili zelené svetielka. Jedna je vnútri na posteli a druhá neďaleko budovy. Neskôr prejdeš k ľuďom. Zaparkuj auto do garáže a pomôž tým ľuďom. Ďalej budeš musieť cez útesy. Keď budeš pri Antiónoch snaž sa byť na kameňoch a prejdi až ku drevenej konštrukcii. Nahádž na vyššiu stranu manipulátorom všetok bodrel z okolia. Keď sa zdvihne druhý koniec tak prejdi, ďalej na ľavo, potom po brvne a po predmetoch ktoré sa dajú odsúvať. Dostaň sa až k motoru a zapni ho. Choď ku výtoku z kanála, po blízku vylez na úbočie a prelez ho. Tam bude obrovský antlion ktorého treba rozstrieľať. Stretneš Vortiganta a ten ťa naučí zaobchádzať s feropódiami. Ak uvidíš niekde búšiaci antliónsky odháňač tak ho vypni. Prejdi k vežiam. Tie treba zneškodniť odzadu. Posledná veža má prechod k útesu. Cez brvno preskoč a dostaň sa až do výklenku. Odober 2 trámy a otvorí sa ti cesta.

Hore nalákaj antlióny na jednotky a choď hore rebríkom a cez cestu až k prudkému prírodnému schodisku a k tunelu. Tam čaká 1 mutant. Keď sa dostaneš do komplexu budov, natrafíš na slepú uličku. Nájdi horiacu miestnosť a zastav kohútikom plyn. Dostaň sa k monitoru dozoru a vypni ostreľovače inak ti antlióny nepomôžu. Veže sa dajú zničiť aj z boku. V sprchách natrafíš na veľlkého antlióna, vyhýbaj sa mu a snaž sa aby narazil do steny. Vtedy bude na chvíľu omráčený. Potom prejdi k dverám a daj odtiaľ preč predmety. Dostaň sa až k ochrannému štítu a odtreľ zásuvku- vypneš tým pokus vojakov o oživenie netvora ale aj silové pole. Preho´d páku. Ďalej choď dverami a na ľavo stlač tlačidlo ktorým sa otvoria dvere. Znič veže. Hoď pod ne granát a prejdi cez vetrák čo bol za nimi. Do vrtule vlož tehlu aby sa nehýbala. Na konci vytiahni zásuvku von čím vypneš štít. Nájdi ďalší panel ktorým vypneš bránu. Ten je v ďalšej sekcii väznice na poschodí. Je tam mnoho vojakov. Nájdi tam kuchyňu za ktorou bude veľký antlión. Keď sa ho zbavíš choď do polozosypaných dvier a odstráň kontajner pomocou manipulátora. Prejdi cez lisovňu a stretneš Alyx. Bude ťa navigovať. Prídeš k bráne ktorá nejde otvoriť ani Alyx tak choď do kanálu a za skriňami je šachta. Prejdi ňou až kým sa nedostaneš ku dverám. Hoď do nich granát aby sa vypol zo zásuvky. Prejdi do centrálu a vypni štít dvoch veží. Obe postav tak aby mohli strieľať na nepriateľov za štítom. Prejdi až k zaplavenej chodbe, no tam nechoď lebo je to pod prúdom. Radšej prejdi po potrubiach a preskoč na plošinu. Modré sudy nahádž do vody a sprav si po nich cestu. Choď s babou k Mossmanovej, tá ujde. Ty zatiaľ postav z veží obranu a Alyx pripraví teleport. Potom sa dostaneš naspäť. Bude ťa sprevádzať pes. Otvorí ti bránu a stratí sa.

Ty prejdi z boku do budovy a stretneš sa s ľuďmi. Onedlho ti nepriateľ otvorí cestu. Teraz pôjdeš s povstalcami takže podrobne netreba popisovať nič. Pri útoku na bránu treba ísť z boku z budovy vedľa auta, a dostať sa k ovládaniu brány, kt. je na bráne.

Zatiaľ len toľko, nabudúce viac

Online kníhkupectvo BUX.sk
Šéfredaktor Slovenciny.com, portálu s prekladmi do počítačových hier fungujúceho od roku 2004. Autor prekladov počítačových hier sérií Need for speed, Grand Theft Auto, Call of Duty, Age of Empires III a ďalších.