V rozhovore pre Gamerspective, sa dizajnér Miles Tost zo štúdia Red Bull rozhovoril o open-world štruktúre sveta v pripravovanej hre The Witcher 3: Wild Hunt.
Tost prezradil, že štúdio CD Projekt RED chce rozšíriť hrateľnosť, pre ktorú je séria známa a z toho dôvodu sa rozhodlo implementovať otvorený svet, ktorý budú môcť hráči odhaľovať.
Vďaka tomu budú môcť byť zážitky z hry The Witcher 3 reálnejšie, skombinovaním silnej zápletky ako v lineárnej hry na hrdinov a celkom nového elementu:
„Chceme skombinovať chytľavý príbeh ako nájdete v klasických dobrých RPGčkach, so svetom kde môžete ísť kamkoľvek a robiť si čokoľvek chcete. Hra bude o to bližšia realite. Geralt je zaklínač, zabijak príšer na cestách – nie je nič vzrušujúcejšia ako vypustiť ho do otvoreného sveta a do toho mu dať zmysluplný, pútavý príbeh, ktorého môže byť súčasťou.“
CD Projekt Red plánuje pridať hĺbku aj svetu ako takému, isté oblasti sa budú meniť na základe rozhodnutia hráčov.
O jednej konkrétnej možnosti sa zmienil aj Tost – zahŕňa to monštrum ktoré terorizuje dedinu, a závisí iba na hráčovi, či príšeru zabije. Toto rozhodnutie ovplyvní ďalší život dediny samotnej.
Hra The Witcher 3: Wild Hunt bude dostupná na PC, Xbox One a PlayStation 4 vo februári (v únoru) 2015.
[youtube id=“Uyq-fHQWzjM“ width=“600″ height=“340″ position=“left“]
0 komentárov