Nancy Drew: Danger By Design

Si vo svojej izbe a pred sebou máš stôl. Na stole máš naľavo dve knihy, v strede zložku, napravo lampu a pod ňou tiket. V knihe vzadu sú tvoje staré prípady (predošlé časti hry), predná kniha je vlastne manuál ako ovládať celú hru. V zložke je terajší prípad, teda hra, ktorú práve hráš. Tiketom vstupuješ do hry. Môžeš si vybrať junior alebo senior obtiažnosť. Tento návod je písaný pre junior obtiažnosť.

Po prílete do Paríža sa porozprávaj s Heather. Dostaneš od nej kartu do metra. Tvojou prácou bude odpovedať na telefonáty. Na tvojom počítači je zložka „To do list“, kde máš úlohy, ktoré máš spraviť. Od svojho počítača sa otoč doprava a vojdi do drevených dverí. Tam choď doľava a porozprávaj sa s Minette. Minette chce, aby si jej pripravil špeciálny čaj. Otoč sa a choď vľavo od dverí, je tam čajový kútik. Prečítaj si lístok položený pred varičom (všetky strany). Pri čítaní sa opýtaš Minette na dve otázky – na prvú ti odpovie red (červený) a na druhú ten (10). Do hrnca nasyp čaje podľa lístka. Potom klikni na čajovú kanvicu.

Riešenie: Do hrnca nasyp tieto čaje: Boojum, Breland, Callicula, Fennelry, Gibbering, Hogbone, Macrophylla, Phyrigia, Pipsweet,Varvaine a Yellow Buttons.

Pozri sa naľavo na červené kamenné kruhy. Potom sa kúsok vráť a na sklenenom stolíku pred sedačkou si prečítaj magazín. Klikni na fotku figuríny s nápisom „Carol“. Opusť miestnosť. Minette ťa zavolá naspäť. Zober si nákupnú tašku pred sebou. Pozri sa na 4 predmety na pódiu – všetky sú kruhové alebo oblé.

Choď k svojmu pracovnému stolu a klikni na počítač. Prečítaj si email s predmetom „First Lady Dress Fitting“. Opusť počítač a pozri si ľavý horný šuplík a nájdeš tam prilepený papier. Choď ku kresliču a nakalibruj ho podľa papiera zo šuplíka.

Riešenie: prvá možnosť je správna – na V nastav jednu paličku, na H dve paličky a na I jednu paličku.

Klikni na štart 2x a nastav prvý symbol a daj tlačiť. Začne zvoniť telefón, tak ho zdvihni. Po rozhovore sa choď porozprávať s Heather. Choď k modrým dverám a pokus sa odísť. Uvidíš ako niekto pod dvere strká obálku. Dvihni ju a otvor. Je to výhražný dopis. Teraz už odíď cez modré dvere. Si na zástavke metra, kde vidíš mapu. Choď zeleným spojom č. 12 na „Rue du Bac“. Porozprávaj sa Dieterom. Teraz sa naučíš vytvárať fotky. Vpravo je akvárium a napravo od neho je knižka „Dark Room Misc.“. Je v nej návod, ako vytvárať fotky. Otoč sa a vojdi do dverí s červeným svetlom. Si v tmavej komore. Otoč sa vpravo. Uvidíš stôl. Dole v strede máš negatívy, ďalej tu máš tri nádoby a stroj na výrobu fotiek. Hru si ulož, lebo ak sa ti niečo nepodarí, tak hra končí.

1. Zober jeden negatív, strč ho hore do stroja. Vľavo na stene je vypínač, zhasni. Musíš to robiť po tme. (Ja som si pri riešení nalepil na monitor lepky, lebo som sa nevedel trafiť.)
2. Musíš kliknúť a tým prepnúť spínač na 2 – 9 sekúnd (musíš si ich sám odrátať). Potom vráť spínač do pôvodnej polohy.
3. Potom vlož fotku do nádobky 3 na 7 – 12 sekúnd. Vyber ju.
4. Vlož fotku do nádobky 4, na nie viac ako 5 sekúnd. Vyber ju.
5. Vlož ju do nádobky 5 na 8 – 15 sekúnd. Vyber ju.

Ak to spravíš správne, fotka sa automatický zavesí na šnúru. Toto musíš zopakovať ešte 3x, takže po každej fotke si hru ulož. Po spravení všetkých fotiek sa ocitneš vo vedľajšej miestnosti. Porozprávaj sa s Dieterom. Opusť miestnosť. Choď na zastávku „Hotel de Vile“, vstúp do kaviarne „Kiki“ a porozprávaj sa s Michelom. Potom si objednaj v menu akékoľvek jedlo chceš. Ja som si objednal „Creme de Glace“. Potom pokračuj v rozhovore s Michel.

Poznámka: Ak sa deň skončí, automaticky ťa hra prenesie spojom č. 7 do „Place Monge“, kde stráviš noc. Ak chceš sám, aby bol ďalší deň, taktiež choď do „Place Monge“ a vojdi do bielych presklenných dverí, vpravo od J. J.

Choď do „Place Monge“ a porozprávaj sa s J. J o obálke a Dietrovi. Zober si obálku. Vľavo na stole si prečítaj noviny a v nich článok „Top story“ a magazín na stolíku vpravo od Jane. Choď do „Port Neuf“. Pred tebou je kríž – pamiatka amerických síl. Vyber sa doprava a nájdeš sochu so zavesenou rybou, sochu veterného mlyna a sochu úst. Sú tú 3 predajcovia – Malika (pani naľavo po vstupe do parku), Marchant (je v strede) a Monique (pri rieke). S týmito predajcami sa môžeš dohadovať o cenách, nemajú pevné ceny. Vždy si vyjednaj nižšiu cenu, ale nedávaj najnižšiu cenu, pretože potom z pôvodne ceny vôbec neuberú. Minette chce má rada zaoblené veci a majú byť týchto farieb – modrá, červená, zelená a oranžová.

– u Maliky kúp zelené kruhy. Stoja 15 eur, ale musíš ich kúpiť za 4 eura.
– choď za Marchandom a kúp modrý filmový kanister. Stojí 84 eur, kúp ho za 21 eur. Môžeš si u neho zarobiť aj 15 eur, ak namaľuješ reprodukciu.

– u Monique kúp láva lampu. Stojí 20 eur, kúp ju za 15 eur. A oranžový kužeľ, ktorý stojí 10 eur, kúp za 1 euro.

Všetky veci máš automaticky v inventári v položke nákupný košík. Choď do kancelárie (Abbesses). Zvoní telefón, tak ho vezmi. Choď ku kresliacemu stolu, ktorý sa nachádza vľavo od Heather a prečítaj si poznámky Minette. Otvor knižky vedľa poznámok a pozorne si ju prečítaj. Dostaneš sa na poslednú stranu a tam klikni na postavu. Musíš urobiť tri komplety – letný, prechádzkový a zimný. Pri každej figuríne máš lístok s popisom, čo jej máš obliecť.

Riešenie:

Potom si choď pokecať s Heather. Dáš jej obálku od J. J. Snaž sa pokecať s Minette. Potom sa vráť späť do kancelárie a porozprávaj sa s Heather. Choď na svoj počítač a vpravo hore máš ikonu „Janes game portal“. Budeš potrebovať prihlasovacie údaje. Pozri si v ľavom hornom šuplíku list a na tretej strane je obrázok počítača, sú tam dve slová, čo sú vlastne prihlasovacie údaje. Meno je teda „Carol“ a heslo „Rude“. Klikni na „model match“. Musíš vlastne spojiť 3 rovnaké obrázky. Obrázky presúvaš tým, že klikneš na obrázok, ktorý chceš presunúť a potom klikneš na miesto, kam ho chceš presunúť. Musíš nahrať aspoň 1000 bodov. Stlač potom tlačítko „back“ a Minette zavolá Heather, že vyhrala v hre a že ty máš ísť za ňou. Porozprávaj sa s ňou a ukážeš jej aj veci, čo si jej nakúpil – bude nadšená. Opusť Minettinu kanceláriu. Heather chce J. J., tak ťa po ňu pošle. Choď teda na „Place Monge“. Porozprávaj sa s J. J., ponúkne ti hrať obesenca.

Táto hra nie je povinná. Rozprávaj sa s ňou ďalej. Povieš jej, že ju volá Minette, ale ona pôjde len ak dopečieš za ňu koláčiky. Ale chýba ti mäta a hnedý cukor. Takže choď do „Port Neuf“ a u Maliky nájdeš mätu. Predá ti ju za 50 eur. Alebo počkaj a neskôr ju zoženieš inde. Potom choď k Marchandovi a kúp „Food Substitution Book“. Predáva ju za 8 eur – mne sa podarilo vyjednať na 4 eura. Potom zájdi do „Hotel de Vile“ a porozpravaj sa s Michelom. Objednaj si „Creme de Glace“ a z jedla si zober mätu. Vráť sa späť k J. J. domov. Prečítaj si knihu, ktorú si kúpil – máš tam recept ako vytvoriť hnedý cukor. Choď do špajzy vedľa šporáka a zober „melasse“ a pozri si knihu „Electrical engineering“. Choď k stolu, polož mätu na doštičku a tým ju pokrájaš. Môžeš začať vytvárať koláčiky. Polož na stôl melasu a použi ingrediencie, ktoré sú v recepte a namiesto hnedého cukru použi náhradu.

Keď spravíš cesto, polož ho na plech a koláčiky sa automaticky dajú a aj vyberú z trúby. Zazvoní telefón a ak si koláčiky upiekol správne, automaticky J. J. Popíšeš ako vyzerajú. Ak ich spravíš zle, budeš mať na výber tri možnosti, z ktorých ani jedna nie je správna a môžeš začať znova. Potom sa vráť späť do kancelárie a dvihni zvoniaci telefón. Choď ku dverám k Minette, ale bude mať na dverách tabuľku „do not disturb“ (nevyrušovať). Keď nie je nikto okolo teba, tak otvor dodo škatuľu napravo od modrých dverí.

Sú to puzzle. Úlohou je dostať vtáka doda do hniezda, po ceste musíš préjsť troma vysvietenými políčkami. Po ceste ťa nesmie chytiť ani jeden z troch nepriateľov – orol, vlk a muž.

Riešenie:
Jedno z možných riešení:

Stlač vajce na krabici a otvoríš ju. Prečítaj si výstražné dopisy pre Minette. Všetky majú rovnaký štýl, okrem toho fialového listu. Zavri krabicu a choď k stolu Heather. Naľavo od počítača je fialová zložka, pozri si ju – je to portfólio. Choď k svojmu stolu a pozri si prilepený ružový papier. Je to odkaz od Heather, aby si šiel do „Port Neuf – Square Du Vert Galant“. Choď za Marchandom a na lavičke uvidíš Dietera. Keď na neho zavoláš, utečie. Choď k lavičke, zober malé hodinky a výstrižok z novín. Vráť sa späť k Marchandovi a kúp od neho papagája za 5 eur, ktorý vyzerá ako mŕtvy. Potom sa vráť do kancelárie. Keď prídeš do kancelárie, budeš počuť kričať Minette. Povie ti, že jej niekto poslal balíček a keď ho otvorila, vyliezlo z neho 9 chrobákov. Tvojou úlohou je ich pochytať. Chytíš ich kliknutím na ne. Jeden chrobák zalezie aj za pódiu, na ktorom sú červené šaty. Vďaka tomu sa dostaneš aj kamerou za to pódium a nájdeš tam list, ktorý si prečítaj. Ďalší lístok si vďaka chrobákovi prečítaj na stole. Keď ich pochytáš, choď k dverám a oznam to Minette. Opusť miestnosť, použi svoj telefón a zavolaj Lynn (číslo bolo na liste – 559 555 6838). Najskôr musíš vytočiť číslo uvedené na telefóne „0101193013“, potom stlač 1 (Predvoľba Lynn v adresári) a nakoniec číslo Lynn, takže celé je to – 010119301315595556838. Porozprávaj sa s Lynn. Choď do „Port Neuf – Square Du Vert Galant“. Vyber si z inventára čokoládovú krabicu a tým vypustíš chrobákov v parku. Potom choď metrom do „Rue du Bac „. Pohovor si s Dieterom cez zavreté dvere tmavej komory. Pohovor si s ním druhýkrát. Z jeho stola si zober list papiera. Otoč sa k akváriu, od neho trošku doprava a uvidíš dieru v stene. Pozri sa na hodinky v inventári a uvidíš, že trojka je v kruhu. Vlož hodinky do diery a uvidíš 9 hodiniek. Úlohou je dostať do krúžku 3 na všetkých 9 hodinkách. Musíš zistiť, ktoré hodinky sa navzájom ovplyvňujú. Sú to časové puzzle.

Riešenie:
– hodinky 1 ovplyvňujú hodinky 2 a 4
– hodinky 3 ovplyvňujú hodinky 6 a 9
– hodinky 4 ovplyvňujú hodinky 7
– hodinky 8 ovplyvňujú hodinky 1 a 3
– hodinky 2, 6 a 9 neovplyvňujú žiadne hodinky, len seba

Otáčaj každými hodinkami, až na nich nebude 3 v krúžku, v tomto poradí – 8 1 4 7 9 6.

Potom sa ti otvorí tajná miestnosť. Otoč sa k stolíku vpravo od dverí do tmavej komory. Zober si z neho fotoaparát. Choď do tajnej miestnosti, odfoť pavúka napravo hneď po vstupe. Potom choď ďalej, až dojdeš k malým kovovým dverách, na ktorých je kresba orecha. Klikni naň a je tam kódový zámok. Priblíž si ho.

Je na ňom francúzsky text, ktorý v angličtine znamená „the year our despair ended and the year my despair began.“ To je aj riešenie kódu.Vlož číslo 1945.

Zober si červenú knihu, ktorá má tiež symbol orecha, a prečítaj si ju. Na prvej strane si vezmi tabuľku a pozri si obrázok. Pod obrázkom je kód. Otoč na ďalšiu stranu, je tam list, ktorý si prečítaj. Je v ňom návod, ako sa zachádza s dešifrovacím prístrojom. Potom choď do „Port Neuf – Square Du Vert Galant“ a choď za Marchandom a kúp si od neho knihu kódov za 8 eur. Prečítaj si ju a zapamätaj si poznámku „Shift Cipher“ a „Dot Cipher“. Spýtaj sa ho na dékoder (čierna krabička). Vymení ti ho za fľašu „Mouton Fouette 1968“. Choď za Monique a kúp si od nej francúzsko – anglický slovník. Použi slovník, aby si zistil, aké obrázky Dieter chcel (papierik, ktorý bol u neho na stole):

– agrafeuse – stapler – zošívačka
– araignee – spider – pavúk
– bougie – candle – sviečka
– crane – skull – lebka
– croix – cross – kríž
– theiere – teapot – kanvica na čaj

Choď na začiatok parku, je tam kríž, tak ho odfoť. Choď do kancelárie. Použi telefón a zavolaj Zu – číslo je u J. J. V magazíne, klikni na neho a objaví sa na telefóne v kancelárií (0101614560). Zavolaj Hogovi Butterlymu. Porozprávaj sa s Heather. Daj jej papagája z inventára. Otoč sa k svojmu stolu a vyfoť zošívačku. Potom choď za Minette a porozprávaj sa s ňou. Si odfoť čajovú kanvicu. Choď do „Hotel de Vile“. Porozprávaj sa Michelom. Ukáže ti fotku, ale musíš ísť robiť zmrzliny. Dole v ľavom rohu máš brožúrku a postup, ako zmrzliny urobiť. Po každej urobenej zmrzline klikni na zvonček. Ak nejakú zmrzlinu pokazíš, budeš musieť spraviť jednu navyše.

Rob tieto zmrzliny:

1. Aixois – Whipped Cream, strawberry ice cream, caramel, banana, caramel.
2. L’Enfer – Chocolate, whipped cream, chocolate, whipped cream, berries.
3. Tropical – Bananas, tapioca beads, berries, strawberry ice cream, chocolate.
4. Corbeau – Chocolate, caramel, bananas, caramel, chocolate.
5. Mystique – Tapioca beads, berries, bananas, whipped cream, tapioca beads.
6. Fantasie – Berries, vanilla, tapioca, strawberry ice cream, whipped cream.
7. Loulou – Banana, caramel, banana, caramel, banana.

Keď to máš hotové, ukáže ti fotku.

Je tam Minette a za ňou sú kolesá s číslami. Šípky ukazujú na čísla IX, V a III. Potom choď na „Place Monge“ a porozprávaj sa s J. J. Odfoť si J. J. Zahraj si s ňou obesenca. Daj písmena . Z U M Y L O V E J I N G. Odtrhni si lístok s tými písmenami a vezmi si ho. Choď do „Denfert Rochereau“ a choď do katakómb. Choď dopredu a uvidíš lebku. Odfoť si lebku a sviečku, a potom vlož do oka lebky odtrhnutý lístok s písmenami. Choď do kancelárie a zavolaj Zu. Choď do „Rue du Bac – Dieter von Schwesterkrank“. Porozprávaj sa s Dieterom. Daj mu foťák s fotkami. Dá ti obrázok.

Prvá strana ti ukazuje 4 zámky alebo kľúčové miesta – katakomby, veterný mlyn, kríž Lorraine a tajnú miestnosť, ktorá bola za hodinkami. V rohoch sú orechy. Na druhej strane sú riadky rôzne sfarbených očí. Na oči potrebuješ knihu kódov, kde si prečítaj o „dot cipher“ a „date shift cipher“. Zober si z inventára sieťovaný papier a polož ho na papier s očami.

Každé oko patrí pod nejaké číslo alebo písmeno. Spomeň si, čo povedala Lynn – „Noisette’s last words were red left… Green“.

Riešenie: Zľava doprava klikaj na všetky červené oči, ktoré pozerajú doľava a na všetky zelené oči. Vyjde ti Sous Lorraine 4154.

Potom choď do „Port Neuf – Square Du Vert Galant“. Pozri sa bližšie na kríž pred tebou a Nancy poznamená, že čísla sú pohybovateľné. Klikni na čísla 4 1 5 4 a uvidíš obrázky úst, veterný mlyn a rybu. Zapamätaj si charakteristiku úst, farbu mlynu a oko ryby.

Choď k soche úst naľavo od Marchanda. Napravo máš páku, ktorou našteluj ústa tak, ako boli na obrázku. Otoč sa a choď ku mlynu a toč pákou, pokiaľ nebude hore fialová. Otoč sa a budeš počuť veveričku, ktorá ti s tým pohne. Potom ešte raz sa priblíž k mlynu a klikni naľavo od neho. Choď za Malikou pri vstupe a kúp motúz, palicu a knihu. Potom choď za Monique a kúp si baterku. Chď za Marchandom a kúp misku a potápačské oblečenie. Choď späť ku mlynu a polož palicu naľavo od mlyna, na ňu použi motúz a tanier. Potom 6x otoč pákou na mlyne, aby bola hore fialová farba. Choď k rybe napravo od mlyna. Stlač červený gombík, oko zažiari a otvorí sa ti mreža. Zlez dole a choď ďalej až kým neuvidíš truhlicu a na nej kresbu orecha. Otvor ju a vezmi si kľúč. Potom sa vráť späť a choď do „Denfert Rochereau“. Choď dopredu a otvor lebku a stlač červený gombík. Napravo sa otvoria tajné dvere, choď dopredu a budeš počuť hlas polície. Vojdi do bočného výklenku a počkaj až ich už nebudeš počuť. Potom pokračuj ďalej, až uvidíš stoku a na zemi dosku. Pred doskou odboč doprava, kde bude ďalšia doska, cez ktorú prejdi. Choď doľava a vstúp do prvého výklenku napravo. Choď dopredu až k vode a vstúp do nej. Choď dopredu k oblasti 2, objaví sa ti dole pásik, ktorý ti ukazuje, koľko máš vzduchu. Potop sa, choď 2x dopredu, vpravo, diagonálne vpravo, vstúp do tunela, dopredu, doprava, uvidíš ventilátor a fľašu. Vezmi si fľašu. Teraz sa vráť naspäť – otoč sa, dopredu, doľava, 2x dopredu, diagonálne vpravo, dopredu do tunela a dopredu, až kým sa nevynoríš. Tam sa nadýchni, otoč sa a znova sa ponor. Choď 5x rovno, vpravo, rovno, vľavo, 2x rovno, vpravo, rovno, vľavo, 2x rovno, vpravo, rovno, vľavo, 4x rovno, vľavo, 2x rovno, vpravo a rovno. Vyšplhaj po rebríku a choď rovno až ku dverám s obrázkom orecha.
Otvor ich a prečítaj si slová. Všimni si, že niektoré slová majú odlišnú farbu – Európa má šedú farbu, Pont Neuf má ružovú, Blanche modrú a Chateau Rouge fialovú. Spomeň si, čo si našiel v knihe o M380 – použiť zástavky ako kód.

Riešenie:

Na mape je Európa na zástavke linky 3, Port Neuf na zástavke linky 7, Blanche na zástavke linky 2 a Chateau Rouge na zástavke linky 4. Takže vlož do zámku čísla 3 7 2 4 a zober si kľúč v tvare veterného mlyna. Choď dole po rebríku a vráť sa do katakómb. Potop sa a choď vľavo, 2x rovno, vpravo, 4x rovno, vpravo, rovno, vľavo, 2x rovno, vpravo, rovno, vľavo, 2x rovno, vpravo, rovno, vľavo, 5x rovno. Vijdi z vody a zober si oblečenie zo zeme. Pravdepodobne ti bude chýbať kniha, ktorú si vezme potkan. Vijdi von, choď dopredu, vpravo, ku doske, cez dosku a stále rovno až von. Choď k J. J. A prečítaj si noviny na stole naľavo po vstupe. Potom choď do „Port Neuf“. Choď za Marchandom a daj mu fľašu vína. Potom choď do kancelárie. Choď k dverám Minette a uvidíš na nich nastraženú bombu, ktorá vybuchne pri otvorení dverí. Otvor bombu. Naľavo je papier, ktorý ukazuje správnu sekvenciu odistenia bomby:

– rôzne farby, ale rovnaké tvary, je správna kombinácia
– rovnaké farby, ale rôzne tvary je tiež správna kombinácia
– rôzne farby a rôzne tvary je nesprávna kombinácia

Toto puzzle je časové.

Riešenie:

pred

po

Pozri sa bližšie na dékoder v inventári. Odkry spodný kryt a uvidíš 3 kruhy. Nastav ich tak, ako si videl na fotke s Minette, ktorú si dostal od Michela.

Nad kruhmi je klávesnica, do ktorej napíš všetky písmena z knihy bez medzier.

Písmena klikaj na klávesnici. Ak sa po stlačení písmena neobjaví na piepiery dané písmeno, nevadí, pokračuj ďalej, nestláčaj znova to písmeno. A nula a písmeno O, sú rozdielne tlačítka. Po napísaní ti vide toto:

Keďže je to po francúzsky, tak si pozri slovník. Preklad je red, white, red, blue, red. Pozri sa na obrázok so 4 zámkami, ktorý si dostal. Vstúp k Minette a choď stále rovno, až ku stĺpu a tam vlož kľúč v tvare mlynu. A na kvádroch nastav od hora farby, ktoré ti vyšli.

Veterný mlyn sa začne otáčať a otvoria sa ti tajné dvere. Choď do tajnej miestnosti, choď stále rovno až ku dverám a použi na ne kľúč, ktorý si zobral z truhly v katakombách. Vstúp a uvidíš, čo Noisette zobrala počas vojny. Choď k stojanu a prečítaj si list. Na konci je podpis Noisette a tri čísla – X, IV a III. Zavri kryt nad listom a spustíš pascu. Otvor dvierka na mrežiach a prečítaj si nápis. Podľa denníka Noisette, vieš že nápis CHER AMI je číslo 380.

Potom zober text z pasce a za prvé písmeno dosaď 3, za druhé 8 a za tretie 0 a takto to opakuj až do konca.

Pozri si knihu o dekódovaní – str. 6 – 10. Na strane 7 máš kruh písmen, podľa ktorého rieš úlohu. Prvé písmeno je U a pod ním číslo 3 – to znamená, že na kruhu si pozrieš písmeno U a smerom doprava si odpočítaš tri miesta a to písmeno, ku ktorému prídeš, napíšeš namiesto písmena U. Takto si pozri všetky písmena a vide ti:

Vyber si dékoder, nastav na kolečkách tieto tri čísla.

Potom tie písmena, ktoré ti vyšli, napíš do dékodera, znova bez medzier. Vide ti:

Nancy poznamená, že sú to francúzske čísla. Zober si slovník a prelož si ich. Vide ti číslo 2, 1, 5, a 7. Vlož toto číslo do pasce na dverách.

Otvor dvere a choď dopredu, až kým nebudeš počuť kroky. Priblíž sa k poklopu a budeš počuť rozhovor Minette s dvoma chlapmi. Po rozhovore vyjdi von a zober si dres prvej lady. Nachytá ťa Minette. Potom ťa začne Minette mlátiť a ty musíš vykrývať jej pohyby. Zelený štvorček je miesto kde vykrývaš. Musíš s ním kliknúť na miesto, kde Minette útočí.

Keď sa ubrániš, Minette odpadne a ty si už len pozri outro s vysvetlením a dostaneš ocenenie.

Autori kompletného návodu:
kaake (kaake45(a)gmail.com)
kika (enigma2403(a)inmail.sk)

Online kníhkupectvo BUX.sk