Recenzia: Ride 2

Mám rád motošport a pokojne si viem predstaviť sedenie pred TV šťastne i niekoľko hodín. Či sa už jedná o štvor alebo dvoj kolesovú zábavku. No to isté sa nedá povedať ak sa bavíme o hernej scéne. Veľa z moderných ale i starších hier ma nechytilo za srdce tak ako som si predstavoval. No to nie je prípad Ride 2 a v nasledujúcich riadkoch si povieme prečo.

ride-2-okruh

Gameplay

Hrateľnosť, ovládanie či správanie dvojkolesovej mašiny je na vynikajúcej úrovni. Pri jazde som mal fakt pocit, ako by som tam naozaj bol. Autentický zážitok, ktorý vám ponúka hra stojí za to. A to nie je jediné plus. Keď sme sa bavili o hrateľnosti, celkovo nám hra ponúka štyri druhy motoriek.  Každá z nich má svoj štýl riadenia a jedna vám sadne viac ako druhá. Samozrejme, svoju už vybratú motorku si môžete z časti vylepšiť/obmeniť aby bola podľa vašich predstáv. Tu s customizáciou nekončíme. Vy, alebo váš vodič má tiež možnosť sa trocha upraviť, zladiť sa so svojím tátošom čo najlepšie a užiť si tak jazdu najviac ako to len ide.

ride-2-5

Grafika a zvuk

Vizuálna stránka je na dôstojnej úrovni i keď je tu veľa vecí, na ktorých sa dalo zapracovať. Fanúšikovia pri trati vyzerajú akoby ich jedna mater mala. Opakujúce sa prostredie a kulisy, chtiac, nechtiac, kazia pôžitok z jazdy a tým pádom aj celkový dojem z hry. Našťastie, hre Ride 2 prišla na pomoc zvuková stránka, ktorá príjemne prekvapila. Je nutné povedať, že audio je záležitosť,z ktorej sa snažia vývojári racingových hier, vyťažiť čo najviac a musíme povedať, že sa im skutočne darí.

ride2

Herné režimy

World Tour Events

Režim, v ktorom sa budete pohybovať najviac. Pokojne sa dá rozumieť pod slovom kampaň. V tomto režime, sa budete snažiť dostať na pomyselnú špičku motošportu. Kupovanie, predávanie, vylepšovanie, úspechy ale i pády. Všetko toto nájdete na jednom mieste.

Quick Modes

Quick Modes alebo po našom voľná jazda, je režim, v ktorom si môžete vybrať doslova kde, čo, ako. Je libo vybrať si trať ? Nech sa páči ? Chceli by ste si vybrať unikátnu motorku, o ktorej v kariére môžete len snívať ? Ste na správnom mieste. Túto sekciu dopĺňa aj možnosť známeho split screenu, ktorý nás potešili a oceňujeme.

ride-2-skala

Hodnotenie

• 4 druhy motoriek
  • Customizácia
  • audio
  • Kampaň
  • Split Screen

• opakujúce sa prostredie
  • na vlas rovnaké postavy a tváre fanúšikov
  • chýbajúci online multiplayer

Celkové zhrnutie

Ride 2 je hra, ktorá nemá konkurenciu. Možno lichotivé slová ale realita je taká, že na trhu fakt nie je toľko hier so zameraním na preteky dvojkolesových mašín. No to neberie na fakte, že táto hra dokáže zabaviť aj človeka, ktorý videl motorku akurát tak na obrázku a myslí si, že Yamaha je značka čínskych chladničiek a to už je čo povedať. Hra ako každá iná, má aj svoje nedostatky. V tomto prípade je to v prvom rade chýbajúci multiplayer, ktorí by si veľmi radi zahrali a dúfame, že vývojári naň ho už v treťom dieli už nezabudnú. Ďalšia nevýhoda a čiastočne sklamanie bolo v grafike a konkrétne v stereotypnom, opakujúcom prostredí s rovnakými postavami a tvárami divákov. I napriek tomu, Ride 2 hodnotíme veľmi kladne a určite si získa srdcia motorových fanúšikov ale i nás ostatných, bežných smrteľníkov.

Naša známka: 8/10

Dlhoročný hráč. Milovník RPG a MMO hier. Witcher séria, World of Warcraft, Diablo. Momentálne hrávam League of Legends a novinky všemožného druhu na Playstation 4. Popri hraniu, píšem články a rád čítam knihy, najmä fantasy/sci-fi ale i motivačnú a náučnú literatúru.