Samurai Warriors 2 (Marzi)

Konkrétně těchto her moc není, proto mi dovolte na jednu z nich mini-recenzi. Jsou to už dva roky co gamesa Samurai Warriors 2 od japonské společnostu KOEI vyšla na Xboxu360 a PS2, ale až nyní jsme se dočkali verze pro PC. Bohužel hra vypadá jako by ji vývojáři tvořila tak dvě hodiny.

Hra Samurai warriors 2 takřka neví co je to myš,včetně Menu které je úplně do detailu převzaté z konzolových verzí, ve světě se prodíráte jen s klávesnici což je někdy dost na nervy. A když se podíváme na Engine tak ten za moc taky nestojí, je opět převzatý z konzolí a upravený jen tak aby šlapal na PC.

Hlavní nabídku tvoří příběhový mód. V něm je možné zahrát si za jednoho ze zhruba pětadvaceti udatných japonských válečníků nebo válečnic feudálního Japonska a prožít patřičně „epický“ a sladkobolný děj. Autoři slibovali, že za každého ze všech válečníku bude jiný děj ale, nadšení je třeba zchladit – rozdíly prakticky nepoznáte, protože po většinu času ani nebudete vědět, o čem je řeč. Pořád dokola jenom někoho zabít, zabít a zabít což vás zachvíli omrzí.

Bitky probíhají na otevřeném bojišti, na kterém se pohybuje mnoho jednotek ať už nepřátelských nebo přátelských. Jak už bylo řečeno cíl hry je stále stejný mlátit a mlátit všechno co mláti vás. Autoři také slibovali odlišné bojiště, ty ale vypadají až na pár věcí stejně. Jedná se akorát o pár objektů kolem kterých běhají zmatení NPC vojáci (Vojáci z umělou inteligencí). Pokud potkáte nepřátelskou skupinku nastane akorát rychlí boj který může být občas završeny soubojem s vojevůdcem.

Závěr – u této hry není o co stát.

– Marzi