Recenzia: WRC 6 – Rally vo svojej plnej paráde

Mám rád rally hry. Forza, Colin McRae či Dirt 3 boli vždy u mňa na popredných priečkach. No po odohratí najnovšej WRC 6, som musel moje poradie zmeniť a v nasledujúcich vám aj poviem prečo.Počas rokov, som videl a zažil množstvo sérii, no i napriek tomu, že hry ako Forza, Dirt 3 vysoko uznávam, žiadna z týchto spomínaných hier ma nedokázala odtrhnúť od Colin McRae. Až do momentu, keď svetlo sveta uzrela hra WRC 6.

wrc2

Grafika

Vizuálne, WRC 6 je ohromujúca. Nočné scény, hmla, dážď. To všetko poskytuje vyzývajúci, realistický ale i frustrujúci zážitok. V vnútrokabinovej perspektívy, čo je mimochodom aj moja najobľúbenejšia, dostanete jeden z najúžasnejších grafických zážitkov a dosiahnete vrchol vizuálnej stránky akú hra WRC 6 mohla dosiahnuť.

wrc3

Gameplay

Čo sa týka gameplayu, inak ako v pozitívach tu nejde ani hovoriť. Adaptácia na rozličný druh povrchu je famózna. Dostávate dojem že všetko je organické a prirodzené. Ak ste čakali, že budete len držať plyn a vyhráte každé preteky, tak vás budem musieť sklamať. V hre WRC 6 je od vás vyžadované aby ste sa prispôsobili jednotlivo ku každým pretekom, ku každej trati, ku každému povrchu, za každého počasia. Či už to bude poľadovica, znížená viditeľnosť alebo vás to bude šmýkať, s týmto všetkým sa ako vodič budete musieť vysporiadať. Bude potreba trochu trénovania, no časom sa do toho určite dostanete.

wrc4

Herné režimy

Herné režimy sú na uspokojivej úrovni. Či sa jedná už o carrer mode, Class 2 alebo samotné WRC 6, každý režim sa jedinečne líši od toho druhého a nie je najmenších pochýb, že pri nich strávite niekoľko desiatky ba až stovky hodín.

wrc5

Celkové hodnotenie

WRC 6 je určite hra, na ktorú sme dlho čakali. Fanúšikovi rally hier ponúka všetko, čo by si hráč mohol len priať. Cez detailne vypracovanú grafiku, po reálne správanie auta, adaptácia na prostredie, po herné režimy. Toto všetko sa nachádza v jednom balíčku WRC 6. To čo je tento balíček výhodný o tom nie je pochýb a preto by tento masterpiece mal byť v zbierke každého hráča bez ohľadu na to či je fanúšikov horúcich kolies alebo nie.

Naša známka: 10/10

Dlhoročný hráč. Milovník RPG a MMO hier. Witcher séria, World of Warcraft, Diablo. Momentálne hrávam League of Legends a novinky všemožného druhu na Playstation 4. Popri hraniu, píšem články a rád čítam knihy, najmä fantasy/sci-fi ale i motivačnú a náučnú literatúru.